Mobilis lanceert employer branding campagne
Mobilis als aantrekkelijke werkgever
Met trots lanceren we vandaag onze nieuwe employer branding campagne: Zet kunst op de kaart! De campagne ondersteunt Mobilis als aantrekkelijke werkgever. We werken aan iconische civiele kunstwerken: bruggen, viaducten, onderdoorgangen, snelwegen, waterkeringen, elektriciteitsnetwerken, fundaties – stuk voor stuk kunstwerken en gebouwd met kennis, vakmanschap én trots.
Zet kunst op de kaart
Zet kunst op de kaart staat voor:
- daadkracht, eigenaarschap en invloed hebben
- kwaliteit en trots op werk en resultaat
- vrijheid, betekenisvol werk, meebouwen aan de toekomst
De campagne laat Mobilis als aantrekkelijke werkgever zien, waar we voor staan en waarom het bijzonder is om bij ons te werken. Met onze projecten veranderen we de omgeving. Wat wij maken is méér dan beton en staal – het is kunst waaraan we samen bouwen. Kunstwerken die generaties lang blijven staan. Daar waar wij bouwen, zetten onze vakmensen hun handtekening. In deze campagne daarom niet alleen oog voor onze indrukwekkende projecten, maar meer de collega’s achter het werk: de makers van onze kunstwerken!
Werken bij Mobilis
Trots, vakmanschap en betrokkenheid staan centraal. Bij Mobilis krijg je de ruimte voor initiatieven, om jezelf te ontwikkelen en samen te werken in een open cultuur die is gericht op de mens. Of je carrière net start of je bent al een ervaren professional: je kunt blijven leren en groeien.
Mobilis zoekt collega’s – voor nu en de toekomst. We zijn voortdurend op zoek naar toekomstbouwers die samen met ons willen bouwen aan kunstwerken voor morgen.
Samen zetten we kunst op de kaart!